Min dag :D

Ja, min dag har varit bra. Fast sista rasten ( vi fick gå en halvtimma före skolan skulle sluta, då fick vi gå ut) fast det var bara det att det var två små tjejer som kastade torkad lera på oss :) Haha, :(

Det var faktisk kul idag :)

Jag glömde säga igår att jag var från 4-9 och shoppade med min kompis :) Det var jätte kul! Själv köpte jag en tröja :) Som är randig med gult, vitt, blått och ja.. Jag har den i mitt rum men årkar inte gå dit så jag men ni får se den när jag har på mig den nästa gång när jag sitter vid datorn :) Men det var jätte kul! Jag hittade lite fler saker som jag satte undan :P

I morgon så kommer jag att få med mig en kompis hem så jag kommer KANSKE inte hinna skriva.. :(


Puss från Lisa! ♥

Kommentarer
Postat av: Noa

Idag? Med vem var du? :O

2011-03-31 @ 18:44:52
URL: http://noan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0