Min helg (:

Hej (:
Ja, jag va ju hos min kompis Emilia och sov över med två andra vänner Pinja och Elli, vi gorde ansiktsmasker och en sak för håret som så att det blev lenare och friskare. Vi åt också hamburgare, tittade på film, bastade och åt massor av gött (: När vi spade så tog vi först ansiktsmask med gurkor för ögonen, sen tog vi bort det och satte kiwi på ansiktet, det åkte av väldigt lätt men det var kul. c: Sen satte vi det där i håret som var citron och ättika.. Vi sökte på google och så stod det att citron bleker håret så vi vågade inte först men det var ju ättika i.. Sen gick vi in i bastun. Sen duschade vi och håret blev jätte lent (: Sen satte vi på oss pyjamas och tittade på film och myste. Medan vi tittade på film hade vi att äta m&ms, cookies, ostbollar, jordnötsringar, sockerkaka, whoopies och drack vatten (: Vi hade massor av gott.. (: Efter filmen så gick vi till sängen och pratade i flera timmar c: Så vi somnade ganska sent, så jag är lite trött... Men sen nu idag när jag kom hem 10 i 1 så skulle vi (min familj) till min kompis Mira och Emilia och hennes familj skulle också dit. Så vi var hemma hon henne och hade skoj (: Men min mobil laddade ur igår så jag kunde inte ta bilder ): Seb´n glömde jag mobilen hemma så jag kunde inte ta bild hemma hos Mira heller ): Men ja ni kan få en bild på en sööt igelkotte:


Är det inte den sötaste igelkotte du någonsin sett? ^^
Men här får ni lite bilder:



När jag pratde om kyklingen, riset och såsen så la jag aldrig upp någon bild men här (: Det blev visst inte kyklingspett.. ):

Jag såg denna bil utanför fönstret (:
Hoppas ni haft en bra helg (:
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0